Eminekorkut Arkadaslar kafam karisti dogum parası ve rapor parası ayrı mı oluyo ben hic bisey anlamadim. Toplamda mi 16.000 yoksa rapor parasi farkli mi?
Sevut Eminekorkut doğum parası zaten yasal süreçte izinli olduğun için çalıştığın brüt ücretin 3/2sini yatıracak sigorta sana rapor parası gibide dusunebilirsin oda tahmini 16 bin civarında olacak aldığın brüt ücret üzerinden hesaplanacak
gulsumd1 Eminekorkut siz bunu yazınca benimde kafam karıştı 170i aradım rapor parası ayrı yatıyormuş bu zaten işş göremezlik ödeneği , doğum parası emzirme ödeneği olarak ayrı yatıyormuş :)
Damlasuu Eminekorkut ben çalışmıyorum ama sigortamı yatırıyorum sanırım ikisi ayrı ayrı ödeniyor benimde tam bir bilgim yok burda bekleyeyim
Burcuuu12A Eminekorkut Doğum parası dediğiniz nedir? Çalışıyorum ama doğum parası alacağımı hiç bilmiyorum. İş göremezlik ödeneği ve emzirme ödeneği ayrı ayrı yatar
Betusgunes gulsumd1 doğum parasıni devlet veriyor ilk çocuk 300 ikinci 400 üçüncü ve sonraki doğumlar için 600 TL emzirme ödeneği her ay yatıyor 200 TL civarı işsizlik maasida ayrı yatıyor
gulsumd1 Betusgunes 120 gün sigorta priminin yatmış olması gerekiyor diye söylediler bakanlıktan aynı mı yoksa ayrı mı diye sordum hayır ayrı ayrı diye söylediler
Damlasuu Burcuuu12A 120 gün primi olan çalışan annelere doğum parası veriliyor canım bu yıl 16 bin gibi bir rakam olması lazım
Burcuuu12A Damlasuu İlk kez duydum benden genelde vergi kestikleri için 😅 Devlet memurlarına da veriyorlar mı acaba
Damlasuu Syd53 benim bilgi aldığım kişi beni yanlış bilgilendirdi demek ki canım çünkü bende 90 diye biliyorum teşekkür ederim☺️