gamzeakdg Kızlar merhaba, Haftadayım dokturum şeker yüklemesini yapmamızı istedi bir çok kişide yaptırma diyor siz yaptırdınız mı yada sizce yaptırmak gerekli mi ?
_edakrsu22 gamzeakdg bence gerekli Allah korusun şeker cikarsa bebeğe geciyor erken doğuma kadar gidiyor yinede siz bilirsiniz
Sevut gamzeakdg geçmişinde şeker şikayetin yoksa çok bı problem olacağını düşünmüyorum benim doktorum açlık tokluk ve diğer bütün tahlilerime baktı ve yükleme yapmadı çok gerekli görmüyorum dedi bence çokda sağlıklı değil ama senin doktorunun bileceği şey
1Mavimavi gamzeakdg neticede doktorlarımıza güvenerek gidiyoruz Eğer sizin için bunu uygun gördüyse yaptırmalısınız Başkasının gittiği doktor yaptırmayı uygun bulmaz Belki sizin kilo alımınız bebeğin kilo alımı bişey farketmişdirde istemişdir bilemeyiz.
Nurr_22_22 gamzeakdg gerekli olmasa doktor önermesdi sende şeker olsa bebegine de geçse ve bilmesen iyi mi olacak öyle düşün direk şeker yüklemesi istemezsen doktorunla konuş açlık tokluk şekerine baktır ondan sonra yaptır ben o şekilde yaptım gerek kalmadı dedi doktorum
mimar_anne Hala böyle düşünen var mı yaa yemin ederim yaptırmamak cahil cesareti geliyor bana insanlar konuşur canım sen insanların dediğini boşver Allah aşkına yaptır bebeğin için Allah korusun şeker bu şakaya gelmez sonuçları ağır olur yoksa da için rahat olur benim arkadaşım da her gün açlık tokluk bakıyordu sıkıntı yoktu ama yükleme sonucu çıktı insülin kullanıyor iyi ki yaptırmışım dedi bende yaptırdım hiç bir zararı yok emin olabilirsin lütfen böyle şeyleri riske atmayın
Maysalina Bende açlık şekerime baktırmıştım,şeker yükleme testi yaptırmadım doktorum gerek duymadı ama dengeli beslenmemi tatlı, meyve v.b yiyeceklerden sonra kefir,yoğurt tüketmemi söyledi.
Maysalina 1Mavimavi kesinlikle öyle ailede diyabet öyküsü var ise,gebelikte hızlı kilo artışı,dengeli beslenmeme,yürüyüş yapmama,yaş faktörü v.b doktor herkese farklı söyleyebilir gerek duyulmuşsa bence yaptırılmalı
ExcitedMomm gamzeakdg Ben kızımda da yaptrdm oğlumda da yaptrcam inşAllah bence doktorunuz nasıl uygun görüyorsa öyle yapın