esmerella37 kuzum sabaha kadar yatmanın inan faydası yok şimdi şöyle bende iki yıllık evliyim ilk aydan beri deniyoruz fakat olmadı ilk başta 1 yıl önce bı tüpümde tıkanıklık vardı 3 kere rahim filmi cketirdim şuan öyle bişi yok çok şükür çünkü tekrarladı benimkisi sonra klomen vs kullandım kist mist oldu onlar skinti oldu çok şükür kistlerde küçüldü ama bu ay da olmayınca kistler ne durumda tamamen gitmişti diye yarın kontorl amaçlı gidicem..şimdi 1 Şi ister sabaha kadar yat istersen bı dakika uttarsa tutuyo. Spermler bizim sandigimizdan çok hizlidirlar meni yani efkegin boşaldığı sıvı rahim içini girdiği an (kadının içine boşalması) spermeler yumurtayı arar yoksa bekler bı sure sonra zaten ölürler egerki yumurtlama (yumurta gelmezse) mesela ilişkiden iki dk sonra sıvı akiyo ya o önemli değil o nün görevi spermleri taşımak aman aktı spermler gitti diyi düşünme çünkü o sıvı akarken spermler zaten hala içinde oluyo senin. En fazla 25 30 dk yat sonra istersen duş al ne yapmak istersen yap ama vajinal bolgeni tazikli suyla yıkama bide şu çok Kaynar olmasın yumurtalıklar zarar görebiliyor. Ben bu yatıp yatma konusunu, ilişkiden sorna akan meninin önemi çok araştırdım çevremdeki her insana sordum iki doktora gittim ikisine de sordum (özellikle şuan ki doktorumdan çok memnunum özellikle üstüne basa basa sordum iki üç kere sordum bunları dedi) ayrıca insangramda bir gebenin günlüğüne de sordum. Ki ben ovulasyon testi de yaptım afedersin stresten başka bı boka yaramiyo aman bugün yumurtlamam var ilişki (neden stres çünkü ilişkiye bebek olsun diye giriyoruz aslidna aklımızdan çıkarmamız gerek ilişkide ama ister istemez aklımiza gekiyo. Ki zaten ovulasyon testi de kullansan da kullanmadan da bir gün ya da iki gün ara ile ilişkiye giriliuo. Doktoruma bunu da sordum
istersen yap sen bilirsin dedi. bir gebenin günlüğü doğru gosteriyo ( ultrasonda yumurtlama gördüğümuz gün evde ovulasyon yaptım pozitif di doğru gösterdi) çok araştırdım herşeyi sabahlara kadar araştırdığım oldu hala da aklıma bişi gelirse araştırıyorum bu mesleği okusaydim olurmuş heralde bence 😂😂 bu arada benim doktorum 15 20 dakika maksimum yatmami önerdi ama ben yine 1 saat felan yatıyorum kalmaya usengecligimden😂😂