poyrazvearya ben aldım kızımın saçı yok gibi bişey 🥲 ilkten vardı Konak oldugunda incesi baya işimi görmüştü şimdi şöyle biraz kokusu var ama yıkanınca geçiyor diğer keçi kılı taraklarda aynı kılları ilk baya bi dökülüyo güzel yıkıyıp diğer taraklarda taramıştım geçti dökülmesi gayet normal şekilde kullanılıyor