Prenses34_annesi 31+3 den selamlar güzel annelerim doktorum dün günde 2-3 adet hurma yemeye başlayabilirsin dedi. Benim gibi bu haftalarda başlayan yada yiyen var mitabikide doktor dedi tereddütte değilim ama merak ettim 🥰
mervenoluyoruz Bana tam aksine suyum da fazla olduğu için ilişkiyi bile yasakladı hurma yememi önermezdi muhtemelen . Haftada yasakladı bu arada şu an 34 haftalığız.
Prenses34_annesi mervenoluyoruz anladım cnm teşekkür ederim yorumun için benim suyum gayet normal seviyedeydi ilişkiye 15 gün daha devam edebilirsiniz dedi muayenelerinin 15 günde bire düştüğü için artık 🥰
Prenses34_annesi Dilek-K0 bunu bilmiyorum cnm ama bana artık 2-3 tane yemeye başla dedi ama 1 tane yesem bişey olacağını düşünmüyorum
Nkrdnzz Prenses34_annesi canım 1 tane hurma ile olmaz son haftalarda zaten. Bana da günde 6 7 tane ye dedi 38 hafta oluyoruz bugün
Fatosaydin Prenses34_annesi genede 35 den sonra yeseydin sıkıntı ne olmasın birden bire açılma ne olur.dikkat et canim
Gamzeylmaz28 Prenses34_annesi bana doktorum demedi ama hemşirem dedi 5 ten fazla tüketme dedi günlük ye dedi 😀
Prenses34_annesi Fatosaydin doktorum öyle diyince ben de pek anlamadım yemicem zaten 15 gün sonra muayenem var tekrar o zaman sorucam dicem erken açılma yapabiliyormuş hocam neden erkenden yedirmeye başladınız vs derim mutlaka 🥰
Kucuk_melegim Prenses34_annesi canim erken acilma yapmiyor hurma yanlış bilgilendirmek olmasin sadece doğumu kolaylaştiriyor pelvik kaslarini yumuşatiyor acilma vs yapmıyor benim arkadaşım hamile olduğundan beri yedi ve 40+ haftada doğurdu
mavininhertonuu Prenses34_annesi Ben çok sevdiğim için ilk haftalarda 2şer tane falan yiyordum ama fazla yemiyordum ilk haftalar dediğim ortaları 34 haftadan sonra doktor günde 5 tane ye dedi öyle günde 5 tane yemeye başladım
Prenses34_annesi mavininhertonuu ya i sözde 34 haftaya kadar tukettiniz hamileliğinizde birşey olmadı dimi erken açılma vs bana da doktorum dedi sonuçta kadın yanlış dicek halde değil ama tedirgin oldum bir 🥰
mavininhertonuu Ama hep devam etmedim 10 15 gün yedim sonra bıraktım 34den sonra düzenli hergün mutlaka yedim
Melike_nur53 Prenses34_annesi tekli sayılarda ye canım 1 3 5 gibi çünkü hurhnanın çift sayılarda vücuda zararı tek sayılarda yararı var araştırmalarda bile çıkmış bu 🥰