ozgeozcan günaydın 2 de uyuyup 6 da uyandım 😃 alerji başladı ilginç bir şekilde kaşıntıdan uyuyamadım
Mucizem33 Günaydın Tatlım 🙋🏼♀️ Tarsustan selâmlar 16 haftaligiz ve cok guzel gidiyor arada binde bir bulantı var o kadarcık cinsiyetimiz de erkek
Meloo14- Yağmurlu bir Kocaeli sabahından günaydınn 💃 20 haftalık oldukk tetonoz oldum dün hafif ağrısı var 😌
Fatosaydin Meloo14- günaydın geçmiş olsun biz daha olmadık ebe 23 ocakta gel dedi niye acaba herkes erken olmus şuan 21 +3 haftaligiz
Meloo14- Fatosaydin valla yavrum seninki de çok geç sanki, 20.haftadan itibaren vuruluyor diye biliyorum. İkinci dozum da 12 ocakta