Ben bir müslin bezi yada şu uyku arkadaşları var koynuma koymuştum kokum sinsin diye sonrada ya bebeğin altına seriyordum oyuncağıda yanına indiriyordum iki kızımdada öyle yaptım ve hiç kucakta uyumadılar oldu bitti her zaman kendi kendilerine uyurlar başka türlüsüne alışmadıkları için