BadoDe Elif927 Benim bebeğim tüp bebek o yüzden sezeryan ama hasta olduğum için genel anestezi almadım spinal sezeryan yaptılar zaten uyanıktım ☺
Elif927 BadoDe ayy çok heyecanlı oluyor nasıl dayandınız maşallah 🥰 oyy kıyamam çok şükür diyelim o zaman 🤲🏻🤲🏻🌷
BadoDe Elif927 inanın hiçbirşey hissetmiyorsunuz ☺ bana dişçideki gibi dediler uyuşuk maa yapılan işlemi hissediyorsun gibi.. Bende bekliyorum uyuştu birşeyler hissetmeyi birden bebek ağlaması duydum meğer almışlar bile bir damla his yoktu
Elif927 BadoDe maşallah 🥰 ne diyeyim benim kuzumda yanımda olsa da korkum tasam bitse hayırlısıyla 🤲🏻🤲🏻🌷