Fndkrdu ben 33 haftalık hamileyim dün 20 dakika süren bir kasılmam oldu çok endişelendim acıdan yerimden kımıldayamıyordum resmen. Hastane gitmek istedim fakat gidince ne değişiyor afedersin gelen giden parmaklıyor açılma var mı diye nst ye bağlıyorlar bir şey yok diyorlar gönderiyorlar onun yerine ev de kalıp paniğe girmek yerine acıyla yüzleşip kendimi nasıl daha iyi hissederim demek iyi gelecek hareketler yapıp bilinçli olmak gerektiğini düşünüyorum, düşünüyorum da umarım düşüncelerimi zamanı geldiğin de uygulayabiliriz o ayrı mesela insan can havliyle ne yapacağını şaşıradabilir 💁🏻♀️