Kansızlık ve demir için hangi ilaçları kullanıyosunuz aşırı düşük olduğunda hangi takviyeyi veriyolar genelde. Ben aşırı ishal yaptığı için birde mide bulantımdan dolayı ilaçlarımı kullanamamıştım ama şuan çok düşük acil bişeyler yapmam lazım. Sizler ne kullanıyosunuz