Hepinize toplu yazmış olayım kızlar hiç öyle bir şey olmayacak gayet rahat geçireceksiniz sadece sakin olmaya çalışın anın keyfini çıkarın. Ben çok panik olduğum ve kafamda öyle şeyler kurduğum için tansiyonum düştü midem bulandı ama tüm bunlara rağmen güzel geçti. İçiniz ferah olsun zaten 30 40 dk bir şey ve bitecek güzel geçecek sonra bebişinizi kucağınıza alıp burada belki Doğum hikayenizi yazacaksınız😍