Seydanures Kızlar 34+3 haftalığım belimde adet olacakmış gibi bir ağrı var karnıma vurmuyor ama belim ağrıyor adetliyken de böyle olurdum genelde bel ağrım olurdu yaşayan var mı normal mi
jarmzalu Seydanures bende de ağrılar ara-sıra oluyor. Karnımın içinde hiss ediyorum, regl ağrılarına benzer. Normalmiş, doğum için ön hazırlıklar bunlar, yani alıştırmalık ağrılar😂
Selinsare Seydanures 37 haftalığım benim de aynısı dün gece oldu 1 saat boyunca geçmedi ama kasılmalarla birlikte olmuştu nstye bağlandığında sancım çıktı ve açıklık 1 cm olmuş o yüzden ihmal etmeyin lütfen 🌸
Seydanures Birazxhayaici çok yakın ama çarşamba günü zaten kontrolüm var ondan dolayı gitmek istemedim birde karnıma falan da vurmayınca
Seydanures Birazxhayaici enfeksiyon da var acaba ondan olur mu diye düşünüyorum da bildiğin adet olacakmışım gibi ağrıyor belim
Birazxhayaici Seydanures canım bendede öyle olmustu serum verip nst bağladılar sen yinede bir git bence çarşambaya kadar beklemenin manası yok zaten 10 gün muayene süren var
Birazxhayaici Seydanures önceliğiniz sakin davranmak olsun tabi panığe gerek yok tedbir amaçlı diye düşün canım panik iyi olmaz çünkü sağlıklıdır insallah yalancı sancı falandır
Seydanures Selinsare ben biraz daha bekledim sonra yavaş yavaş geçti kızlar sanırım yalancıydı ama yinede yarın doktoruma syleyeceim