asinem32-mthnyyu merhaba bir arkadaşım yapmıştı. Hatta o kadar ki bebeğin kafası gerçekten büyüktü, kaç doktora gitti. Her doktor sezaryen dedi. Kızın psikolojisini bozmuşlardı kafası büyük başka bir sorun olabilir diye. Ama bebek gayet sağlıklı ve normal olarak doğdu. Onun ikinci normal doğumuydu. Meğerse bebeğin yapısal olarak kafası büyükmüş. Hata arkadaşım son dakikaya kadar sezaryen olacağını düşünüyordu.