Gozdekubra3435 Kızlar bebek hareket ettikçe vajinama bıçak saplanır gibi oluyor çok ağrıyor 29+4 günlük gebeyim neden oluyor bu 😔
Sevdesh Gozdekubra3435 bende de oluyor ayakları aşağıda ondan demişti doktorum 31. Haftaya girdik geçen hafta sordum bir problem yok dedi doktor ama içiniz rahat değilse bir muayene olun tabi 😊
Ecee_0661 Gozdekubra3435 Canim bebisin buyudugu icin ve yeri daraldigi icin agri hissetmen cok normal 🥰
Sevdesh Gozdekubra3435 şuan hayır maalesef ama onuda sordum tabi doktorum daha vaktimiz var döner inşallah dedi
Aysegizemdilek Bende yaşıyorum aynı durumu 25 haftalığım bugun daha çok hissettim vajinamda ve sanki içimde birşey zorluyormuş gibi karnım vajinam heryerimdr acı vardı sanırım büyüdüğü için ama biraz korktum