Birazxhayaici yok canım kireçlenme olsa bile normal doğum olarak ilerliyorduk onunla alakalı değil zaten plesanta zamanla son haftalara doğru yaşlanmaya başlarmış 36 dan sonrası normal kabul ediliyor senin ki bir tık erken başlamış ama sorun etme bende hiç açılma olmamış aynı zamanda rahim duvarım incelmemiş o yüzden doğumu ya suni sancıyla başlatırım kabul edersen dedi ama onda da açılma olacağı kesin değil sonra seseryana karar verdik