busrailebunyamin Bende oraya gidiyorum hatta bugün gittim Mustafa Altundağ çok iyi bi dr ilk çocuğumda da orda normal olarak doğum yaptım çok memnun kaldım şimdi yine orda olacak 38+4 deyim 41 e kadar bekleyelim dedi bugün doktorum
Havvaca busrailebunyamin Sordun mu peki canım epidural var mı? Eş galiba ziyaret saati dışında gelemiyor yanına doğru mu biliyorum? Birde ultrason çıktılarını veriyorlar mı? Diyelim gece sancı tuttu doğum için gittin kendi dr un mu geliyor yoksa nöbetçi Dr mu?
Betuulsenn Havvaca canım bildiğim eş sadece ziyaret saatin de gelebiliyor, benim doktorum çıktı veriyordu. Bildiğim kadarıyla nöbetçi doktor ilgileniyor ama yine kesin bir şey diyemiyorum
busrailebunyamin Havvaca S12e28h46 her sabah saat 10da MHRS uygulamasından baktım tam 10da çıkıyo illa randevu
Betuulsenn Havvaca Uludağ üniversitesi neden düşünmüyorsunuzz orası babaya hemen gösteriyormuş ve odalar tek kisilik
Havvaca Betuulsenn Bursa’ya yabancıyım pek bilgim yok şehir hastanesi iyi dediler o yüzden sordum açıkçası. İlla şehir hastanesi olsun diye tutturmuş değilim. Orası nasıl sistem nasıl ilerliyor. Ultrason çıktısı veriliyor mu. Baba sadece ziyaret saatinde mi görüyor çocuğu bunlar benim için önemli. Devlett epidural oluyo mu o konuda bilgi var mi
Betuulsenn Havvaca orası ultrason çıktısı vermiyor ama bebeği baba istediği zaman gorebiliyormus doğumdan çıktığı gibi. Odalar tek kişilik. Bildiğim bunlar
Pnrust Bende oraya gidiyorum gebe okulundaki dogumhaneyi gezdiriyor istedigi saate bebeği baba görür dediler ultrason çıktısını fazla fazla aldim hep odalar da tek kişilik genel olarak memnunum
Betuulsenn Pnrust gerçekten mi ben hiç öyle duymadım ama ya sadece ziyaret saatinde dediler emin misiniz
Betuulsenn Pnrust Havvaca kızlar şimdi gebe okulunu aradım malesef baba sadece ziyaret saatlerinde odaya gelip bebeği gorebilirmis bilginiz olsun🤗
busrailebunyamin Havvaca sistem değişmiş bende her gün 16da bakıyordum ama artık 10da yeni randevular açılıyor