Deryagmurtore Ayaklarım ve ellerim o kadar çok şişti ki daha 15. Haftadan ayaklarıma ne çorap ne ayakkabılarım olmuyor. Yürüyüş ve su dışında önerisi olan var mı ? ( bu arada ikiz gebelik bu yüzden de olabilir mi erkenden şişmesi ? )
Anneyimanne Deryagmurtore benim ikiz değil ama Benimde erken başlamıştı şişliklerimmm tuzu azalt öncelikle mümkün olduğunca tuzsuz ye faydasınız gördüm ben inşallah sende görürsünnn canım
EsraakanY Deryagmurtore ödemin en büyük kankası çok tatlı çok tuzlu ve asitli şeyler. Turşu kola şu bu. Ve en büyük düşmanı sudur canım. Bir de ayaklarını yukarı kaldır gün aşırı. Yürü tabi bir de. Doktorlar da bunları öneriyor.