derin1derin Üstte kalsın canım yazayım da. Ben de 35.haftadayım geçen hafta gittiğimde doktor suyu iyi demişti ama az olunca ne oluyormuş doktorun ne dedi? Erken doğum falan mı oluyor o zaman bilgim yok ama öğrenmek iyi olur
Smyye_ozkynk derin1derin evet oyle olabiliyormuş bugün yine gittik bir de kalp atışı yüksek çıktı😭 İnşAllah Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli kavuşmayı nasip etsin 🤲
derin1derin Smyye_ozkynk kötü düşünme çok şükür bu haftaya kadar gelebildik, erken doğum bile olsa mis gibi doğduktan sonra büyür, iyi düşünmeye çalış sağlıkla kavuşuruz inşallah ☺️