Naz12345 ben de bir kere aldım içtim ama tansiyonum yükseldi hemen. Ama sindirime çok iyi geliyor.az az içilebilir belki.ben artık içmem. birde ben hamile kaldığım ay turşu ve turşu suyu çok yiyip içmiştim. Ona da bağlamadım değil. Çünki 9 ay olmuştu deneyeli o aya denk geldi.tesadüf mü bilmiyorum. Bu dediğinizi de ilk defa duydum