18 haftam da kız denildi bebeğin büyük olmasına rağmen sonrasında 19. Haftama girdiğim de doktor erkek dedi ve 22.haftam da detaylı ultrasona girdik erkek olarak kesinleşti şuan 33 haftalığım net erkek. Kıyafet vs alma derim ben o hataya düştüm kız kıyafetleri almıştım heyecanla beklemeni öneririm