Nisa04 sadett bende öyleydim idrarda enfeksiyon varmış doktor iki ilaç verdi inanır mısınız o ağrı bitti gitti🤗
Nisa04 aysenurlina_00a iki tane hap bı tanesi kapsuldu.atmasam isimlerini de yazardım🤗ben progestan kullanıyorum diye vermedi herhalde
Elifnurrr80 30+2 haftalık oldum. Tüm ağrılarım bi yana burun tıkanıklığım var allah kimsenin başına vermesin uykular gündüzler haram oldu resmen sağ salim doğurmak istiyorum artıkk.