Asfdg hissedebilirsin bence bende ilk gebeliğim de 17. Haftada hissettim bunda 12 haftalıkdı kayma hissettim internette araştırdım 2. Gebelik de erken hissedilir yazıyor tabi kilo müsaitse doktora da sordum oda öyle dedi hafif kayma , seyirme gibi hissediliyor bence. Burdaki çoğu kişi dalga geçmişti