betlmete kızlar ben 35+2 deyim artık iyice ağırlaştım sürekli adet ağrısı gibi ağrılarım oluyo kasıklarım sırtım belim devamlı ağrıyo😕 sizlerde durumlar nasıl merak ediyorum😊
Edizefeninannesi betlmete 35+2 günlüğüm ve artık belimin ağrısından doğum sacılarımı anlamıycam diye çok korkuyorum ve bu bel ağrısı kronikleşir mi acaba doğumdan sonra geçmezse ben ne yaparım 😔😔
betlmete Busratye benimki dönmüş ama farketmiyo sezeryan olacağı için 😊 seninkide döner canım artık zaman daralıyo🙂
betlmete ecemmmn o sızılar insani mahvediyo valla oturssn oturamıyosun kalksan kalkarken batıyo hayırlısıyla bitirseydik bi🙂
betlmete ecemmmn 39. hafta da alacaklarını söylediler de o zamana kadar dayanabilir miyim bilmiyorum heran doğurcak gibiyim 😁
betlmete Edizefeninannesi anlarsın canım doğum sancısı daha berbat inşallah doğumla beraber bütün ağrılar sancılarda gider👐