aysegulcemal66 Bilenler vardır ben 36+4 de doğum yaptım bebeğim 13 gün kuvezde kaldı ve bugün taburcu olduk çok şükür çok iyi. Bebeğimle ilk gecemiz bize şans dileyin ve rabbim çocuğu kuvezde olan çocuğu hasta olan tüm annelere sabır ve çocuklarına şifa versin..
gokce66 aysegulcemal66 gözün aydın bu arada bebis kaç kg doğdu neden erken oldu nie kuveze girdi üst üste oldu ama aynı haftalardayiz merak ettim
aysegulcemal66 Busbusu solunum sıkıntısından dolayı çok hızlı nefes alıp veriyordu çok şükür çok iyi şuan…
aysegulcemal66 gokce66 bebiş 2 kilo 780 gram doğdu boyu 51 cm di biraz hızlı nefes alıp veriyordu. Ben mecburi sezeryan oldum. Bebişim de doğarken cigerlerindeki suyu tamamen atamamis bu da hızlı nefes alıp vermesine yol açıyordu.