Paw Kızlar selam, eşim yıllık izin alacak ama ben bebeğin kontrollerine denk gelsin istiyorum. Bebeğin kontrolleri nasıl ilerliyor biliyor musunuz? İlk bi 5inci gün çağırıyolarmış diye duydum ama sonraki ayını doldurunca mı oluyo?
EymeninAnnesi__ Paw 5 günlükken normal cocuk doktoruna gitmistik hastanenin sarılık için bakıyorlar. 1 aylıkken göz muaynesi 2 aylıkken kalça çıkıklığına götürdük. Sonra her ay rutin kntrole goturduk 🥰 boy kilo vs. Gelisimine bakmalari için ayriyeten saglik ocaginada gittik 1 aylik asisi 2 aylik asisi oldu 3 ay yok 4 ay var asisi 5 ay yok 6 ay var 😊
Sumeyye02 Paw hastaneden çıkarken hemen hemen sizler için geleceğiniz randevuyu size söylüyorlar sarılık kontrolü vs yapılıyor kilosuna bakılıyor sarılık değeri normal ise aylık kontrollere dönülüyor 15. Günde d vitamini kullanmanız gerekiyor 1. Ayda göz kalça rutin muayenesi var özel hastanede takip ettireceksinis aşıyı onlarda yapıyor bilginiz olsun 2. Ay içinde yine rutin kontrol boy kilo vs yine aynı şekilde aşıyı hastanede yaptıracaksanız zaten tarih veriliyor o tarihte gidiyorsunuz 3. Ay rutin kontrol ek olarak özel asi rota aşısı 4. Ay rutin kontrol aşı 5. Ay rutin kontrol özel asi rota bu arada özel aşılar isteğe bağlı 6. Ay rutin kontrol aşı ek olarak işte kan tahlili vs bakılıyor demir eksikliği vs için sağlık ocağı direk bakmadan 4. Ayda veriyor ama siz hamilelikte kansızlık yasamadiysaniz başlamayın kabızlık yapıyor tahlilden sonra uygunsa veriliyor 7 8 de asi yok 9. Ayda eğer kaldirilmadiysa tek doz kızamık yapılıyor birde ek olarak isteğe bağlı menenjit aşısı
EymeninAnnesi__ 1anne2bebek__ onu hastanede yaptırmak zorunda kaldik kuzum biz 5. Gun hastaneye gittigimizde zaten sarilik olmustu 1 gece yogun bakimda kaldi 2. Topuk kanida orda alınmşti
1anne2bebek__ EymeninAnnesi__ çok geçmiş canım. Benim kızım da 3. Gün kontrolünde 1 gün fototerapi aldı sarılıktan dolayı
1anne2bebek__ EymeninAnnesi__ çok şükür. Şimdi 2. Gebeliğim bakalım ne olacak gerçekten korkuyorum başıma geleceklerden 😒
1anne2bebek__ EymeninAnnesi__ bizimki 4,5 yaşına geldi. Doğuma kadar tam 5 yaşında oluyor Allah izin verirse 😌 sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah 😍
EymeninAnnesi__ 1anne2bebek__ 2. Yapmaya fırsat yokki 😅😅 herkes yap arka arkaya büyüsün diyolar ama ben oglumu emzirmek istiyorum şimdi hamile kalırsam bunu emziremem
1anne2bebek__ EymeninAnnesi__ biraz daha büyüdükten sonra 2. Yi yapmak daha mantıklı geliyor bana. Hem ilk çocuğu rahatça emzirip bezden ayırıp vaktinizi onunla geçirebiliyorsunuz. Hemde 2. Olunca ilk çocuk biraz daha büyük oluyor biraz daha aklı Eriyor bişeylere. Ayrıca okul zamanı da peşpele olmadığı için bi yandan iyi maddi olarak. Tabi kaza olursa o da başüstüne😊
EymeninAnnesi__ 1anne2bebek__ aynen canım şimdi 5 aylık benimki ek gidaya yeni yeni geciyoruz mama vermek istemiyorum allah izin verirse 1 bucuk 2 yasına kadar emzirmek istiyorum biraz bu büyürse 2. Daha kolay olur benim için
EymeninAnnesi__ 1anne2bebek__ amin insallah kuşum sende bebişini sağlıkla al kucağına rabbim ikisinide hayırla büyütmeni nasip eylesin 🥰