Grapegirl benimde çok dökülüyordu. Şampuanı bıraktım zeytinyağlı sabun kullanıyorum. Basta saçlarım çok sertleşti taramakta zorlandım ama faydasını gördüm. Kesinlikle sabun kullanmanızı tavsiye ediyorum. En son sacım açılsın diye azıcık uçlarına sac kremi kullanıyorum o kadar.