sendilan Kızlar bebişiniz için puset örtüsü aldınız mı? Memnun kaldığınız bir site varsa söyleyebilir misiniz🙏🏻
tugcee1372 sendilan Ben bunu aldım Şubat başı dogumum için pike tercih ettim ve kalitesine bayıldım. Müslin seçeneği de var. Fiyatı da çok uygun 135 ₺
Bernnnaaaa sendilan hem instagram hem trendyol da hesapları var. Adı masallar diyarı. O kadar memnun kaldım ki fiyatı da uygun ve çok kaliteli girişimci bir anne yapıyor ve çok özenli oraya bakabilirsiniz 🙂
Gunes99 sendilan merhaba ben puset için yalnızca müslin örtü ve puset örtüsü aldım. Minderini almadım ekstra gereklimi acaba? Battaniye koyarım diye düşünmüştüm?
Edafmo sendilan ben bunu aldım. Çok güzel kaliteli malı var. Minderi çok hoşuma gitti özellikle dolgun bir minder yumuşacık https://ty.gl/fmrcwos9ob
sendilan Edafmo benimki kış bebeği olacak diye pikeli örtüsü kalın olanından aldım. Kış bebeği olmasaydı bunu alacaktım.