aysnrr_ Buraya bebeğin ultrason fotosunu atıp cinsiyeti ne yazıyorlar çok garip geliyor çünkü doktor bile baya inceliyor anlamak için.
busraninprofili aysnrr_ valla 12.haftamda doktor kiz buradaki herkes erkek dedi. 16. Haftamda doktor da kesin olarak erkek dedi 😅
Linhkp aysnrr_ ee ne var bunda tahminleri alalım diye sohpet ediyoruz kesin bu kişi biliyor diye bişey yok ki
3kuzuAnnesiyim aysnrr_ cunku bazi doktorlar gorunse bile demiryorlar bazi durumlardan dolayi bizede goruyorsak tayminimizi diyoruz
-Bal123- aysnrr_ insan öğrenene kadar bir umut merak edip soruyo yani bir oğlum var şuan ikinci bebeğimin cinsiyetini çok merak ediyorum ve insanların yazdıkları mutlu ediyor beni bir nebze olsun merakın gidiyo gibi düşün
aysnrr_ -Bal123- herkesin duyguları farklı, sanırım ben cinsiyet konusunda heyecanlı olmadığımdan böyle düşünüyorum ☺️
Betusgunes aysnrr_ 15+3 küçükken insan merak ediyor büyüyünce tabi merak kalmıyor ama bazıları uzun süre öğrenemiyor bu yüzden merak ediyorlar ben mesela ikinci kızımda 25 haftalıkken öğrendim herkesten tahmin istiyordum 🥰🙊