Seresozge Ben aldım canım çok güzel bir anne yanı. Tabi hala kullanamadım bebeğimi bekliyoruz ama ben normalde oda yaptım bebeğime, bunu kendi yatak odamda bir süre ve geceleri kullanmak için aldım. Başka beşiği yoksa bir süre sonra küçük gelir ama bebek küçükken aşırı derecede kullanışlı olduğunu düşünüyorum.