Ya ben geçenlerde burda bir post da okumuştum ama kim olduğunu hatırlamıyorum.
Gebelikte kaşıntı bir hastalık diye
Benim özellikle göğüslerim çok kaşınıyor parçalıyorum yani o kadar hep kanattım.
Var mı bilgisi olan ne hastalığı bu korkmam gerekir mi?
Çarşamba günü kontrolüm var doktorla konuşacam ama merak ediyorum.