İlk doğumum sezeryan 2.ye hamileyim 4 buçuk yıl var arada. Doktora sordum en son kontrolde normal istiyorum yapabilirmiyim dedim biz yaptırmıyoruz burda ssvd ama başka hastanelere bakabilirsin dedi. Siz ne düşünüyorsunuz peki dedim. Profesör bir arkadaşım ssvd olmak istedi özel bir doktor tuttu herşey güzel giderken doğumda iç dikişleri patladı çocuğu çıkaramadılar oksijensiz kalıp engelli oldu değer mi 10dk da bebeği almak varken engelli olmasına dedi çok kafam karıştı benimde. Tabi yapanda çok kişi var bende çok takip ettim araştırdım herşeyin normali doğalı güzel de insan korkuyor tabi