00Sule00 Daha önce idrar yolu enfeksiyonum vardı ilaç kullandım 13 haftalık hamile olmama rağmen. Şuan vajinal kaşıntı için ne önerirsiniz?
pnar-06 00Sule00 bende çektim onu çok kötü durum her gün iç çamaşırını değiştir pamuklu iç çamaşırı giy canım bide o bölgeni ıslak bırakma hiç teramicin diye krem kullandım ben doktor verdi onun sayesinde atlattım çok şükür
rky2 00Sule00 nioli yağı kullanabilirsiniz. Elhamdülillah faydasını gördüm ben. Gebelerin kullanmasında sakınca yok çünkü ağızdan alınmıyor. İç çamaşıra 1-2 damla damlatılıp öyle kullanılıyor.
Mervetnl 00Sule00 doktorunuza sormadan hiç bir kremi ilacı kullanmayın. Lütfen buradan kimse birbirine ilaç önermesin. Ne kadar tehlikeli bir şey bu ya.
mysweetbabyy Mervetnl her gün böyle postlar görüyorum ve yorumları okuyup deliriyorum insanlar mi anormal ben mi diyordum ama benin gibi düşünen de varmış krem olunca sanki ilac olmuyor bazen şu form keske kapansa diyorum 🤷♀️
Mervetnl mysweetbabyy Gerçekten çok garip nasıl bunun sorumluluğuna girebiliyorlar anlamıyorum. Benim gibi düşünenleri görmek umut verici 🌸
Mervetnl rky2 Hamilelik ve emzirme: Nioli yağının hamilelik ve emzirme döneminde kullanımı hakkında yeterli bilgi yoktur. Bu nedenle kullanılmamalıdır. Diyen bir bilgi varken bunu buradan bu kadar paylaşmanız çok garip.
Mervetnl rky2 zararlı olması içim ağızdan alınması şart değil hiç bir ilaç veya benzeri şeyin. Ten üzerine sürülsede kana karışıyor ve bebeğinize gidiyor biraz araştırarak bunları öğrenebilirsiniz.
rky2 Mervetnl iyi araştıramamışsınız zannımca. Bizzat işin içinde olduğumdan ve kullandığım için yazdım. Siz kullanmayıverin, doktorunuzun yazdığı ilaçları kullanın.
Mervetnl rky2 aynende öyle yapıyorum bebeğim gerçekten kıymetli. Böyle şeyler burada gördükçe üzülüyorum. Eğer kadın doğumcu değilseniz benim için herhangi bir insansınız. İşin içinde olmanız hemşire vs işi yapmanız sizi doktor yapmaz. Ve kime ne iyi gelecek bilemezsiniz. Madem işin içindesiniz bunuda biliyor olmanız gerekir. Her yıl yanlış ilaç kullanımından alerjik reaksiyondan kaç tane anne ve bebek zarar görüyor hiç araştırdınız mı? Size iyi gelen ona iyi gelmez bu kadar basit. Bu forumda artık ilaç önerisi gördükçe korkuyorum hepimiz ne hale geldik diye. Madem işin içindesiniz SİZDE GAYET İYİ BİLİYORSUNUZ Kİ ilaç önerilmez; muayene olunur ve SİZE İYİ GELECEK İLAÇ doktorunuz tarafından verilir. Böyle bir vebale girmeyin lütfen. Sizde olmaz onda olur vicdanen hiç rahat edemezsiniz. İyi geceler.