Elifderin34 tabiki ilgilendirmez , bizim bahsettiğimiz nokta bilinçsizlik ve doktorların bazılarının yemınlerını ciğneyip soyledıklerı yalanlar ve bu şekilde yaşanan sıkıntılar tabikide gerektiğin sezeryan en guzel kurtuluş yolu . Ama saglık bakanlıgın yayınladıgı son yazıyı olumanızı tavsıye ederım sezeryanda anne bebk bagının zedelenmesınden tutun bebege gecen narkozun etkılerı vs bırcok bılınen ve bılınmeyen rıskler oldugu ıcın gereksız sezeryan olmamalı .Özenilen batı da sezeryan bizim ülkemizdeki gibi tercih değil bilimin ana merkezi avrupadan bahsedıyorum