Eceada06 merhabalar, bende çalıştığım yerin muhasebecisine doktorun raporunu ilettim sadece, benim ayrıca başka bişey yapmama gerek varmı yoksa sadece muhasebeci sigortaya bildirince otomatik olarak yatıyormu? daha önce aldım dediğiniz için biliyorsunuzdur diye soruyorum 🌺 2ararlıkta aldım raporu ama hala edevlette ödemeler kısmında bişey göstermiyor