Bbsrrr Üstelik doktor hiç kontrol felana da çağırmadı araştırırken çoğu doktor transfer öncesi çağırıyomuş benimki ilgisiz sanki biraz yarın üçüncü gün dollenmenin
Ozge-Ka Bbsrrr benim embriyolarım 5.güne gitmişti o güne kadar hiç aramadılar. Şuan ne için aramalarını bekliyorsunuzki döllenme başarılı olduğu gün ararlar zaten. Yarını bekleyin bence.
yanlisanlamaama Bbsrrr benim embriyolar 5.güne kadar ulaştı her gün arayıp bilgi verdiler kaç tanesi gitti kaç tanesi kaldı diye. Biraz ilgisizlermiş gerçekten
gunel91 Bbsrrr tam 5gun aramalari gerek her gun kac yumurta kaldi diye malumat veriyorlar en son 5.gun diyorlar bu kadar kaldi kaliteli olanlari donduruyoruz ve kac tane oldugunda soylemeleri lazim
Ozge-Ka Bbsrrr evet anladım ama stres yapma diye öyle söyledim:) bu arada bana dondurulmuş teansfer edilmişti taze transfer hakkında bilgim yok belki muayene etmek için bi çağırmaları gerekebilir seni. O yüzden yarın aramazlarsa sen arayıp bilgi al bence
Ozge-Ka minipanda beni her gün aramamışlardı. Böyle bir beklentiye de girmedim açıkçası. Verilmesi gereken bütün bilgileri de veriyorlardı ben herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Sadece ilk gün döllenen yumurta sayısını söylediler. Sonrasında 5.gün ve 6.gün arandım o kadar.
Bbsrrr minipanda çok ilgisizler ne zaman transfer olacam onu bile bilmiyorum son gün haber verirler heralde gelin diye
yanlisanlamaama Bbsrrr bana rahim dinlendirilme yapılmıştı bu yüzden embriyolar donduruldu doktor kontrole gel dediği zaman gittiğimde muayene etti tahlil yaptı uygun gördü hemen o gün süreci başlattı 1 hafta sonra transferim yapıldı