Berfindmrcan21 Valla diyetisyenim meyveden al tatlı isteğini demişti alamıyorum olmuyo dedim😁 bi kare bitter çikolata atabilirsin agzına demişti bende öyle yapıyorum arada bazende canım aşırı istiyor milka yiyip şekerimi ölçtüğüm olmuştu yüksek çıkmamıştı o kadar. 9 günüm kaldı zaten azcık bi rahatlama geldi ufaktan yiyorum 🫣