2bebisannesi58 21+5 de ayrintili ultrasonda kiz dedi dr bi oglum var araalari 10 ay rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsinn. Rabbim iki meyvenin de tadina baktiracak insallah. Gulsen mustafa ayni fotoya ilk erkek sonra kiz dedi bildi sayilir ❤️
Bebekliannee 2bebisannesi58 gözün aydın canım. Rabbim isteyen herkesin gönlündekini sağlıklı ve hayırlı etsin 🤲🏻
2bebisannesi58 Asli123s ben cok gitmedim daha dogrusu oglumda kucuk oldgu icin fazla gidemedim canim 2li taramada kiz dedi dr um 3lu taramada erkek dedi ayrintilida netlesti 😊
2bebisannesi58 Bebekliannee aminn aminnn insallah canimmm kiz anneside olacaam insallah icimde cok guzel bi huzur var 😊