Aysennnnnn ben de tüp bebek ile hamile kaldım. Bana da bahçeciyi tavsiye ettiler ki zaten eşim orada çalışmıştı daha önce ancka ben benim için biraz mekanik bir mekan olabilir diye düşünmedim ki gerçekten iyi bir merkez, bunda herkes hemfikir, zaten dünya standartlarında bir yer ama ben merkez kadar doktor efektiftir diye inananlardanım. Bir de ben tesadüfen bazı embriyologlar keşfettim özellikle tüp bebek öncesi yumurta kalitesi ile ilgilenen, isimlerini yazayım, bir incelerseniz dediğim gibi bence süreç araştırma ve gerçekten size özel çözümler üreten vir hekim ile karşılaşmak.. bu ciddi bir yol..
Dr. Murat berksoy’u bir inceleyiniz hatta vakit ve nakit endişeniz yok ise belki bir görüşme bile ayarlanabilir (ben bu hocayı birebir tanımıyorum ancak methini duydum, benim tüp bebek doktorum ile beraber yaptıkları yayınlar vardı, oldukça ilgi çekici şeyler anlatıyornidi, şöyle bir bakmıştım da gebelik öncesi hazırlıkla ilgilenen bir hekim)
Embriyolog İdil bozkurt (Instagram’da bakabilirsinşz özellikle yumurta sayısı ile ilgili beslenme tavsiyeleri var. Beslenme tek başına yeterli mi, muhtemelen hayır, ancak basamaklardan biri olduğu aşikar)
Bol şans, yolunuz açık olsun :)