Nefesim74 Evettt ne zaman doguruyosun daha doğurmadın mi öyle mi böyle mi derken sonunda bende doğurdum. Rabbime çok şükür bana da hikayemi yazmak nasip oldu. Evet gelelim hikayeme. 40 haftalık olmuştuk oğlum gelmek istemiyodu geçen hafta cuma günü kontrole geldim doktor pazartesi son artık bi karar verelim dedi pazartesiye kadar bekledik ama yine sancim gelmedi pazartesi yine gittik doktorum bebeğin iri olduğunu 4 kilo civarların da olduğunu ama yanılma payının da olabilceğini ama en az 3.800 3.900 olduğunu söyledi ben sezeryan öneriyorum bebeğin iri ilk doğumun sancin yok acilman yok çok zorlanirsin dedi yarın a hemen sezeryan yapalım dedi 40+4 olmuştuk beklemek istiyodum normal doğumu çok istiyodum o kadar yürüyüş sıcak su hurma ilişki her şeyi yapmıştım ama bi türlü sancim gelmemişti bi yandan da düşündüm beklersem bebek yine kilo almaya devam edecek sonum yine sezeryan olacaktı istemeye istemeye kabul ettim sezeryani hemen o gün yani pazartesi günü yatış verdi işlemlerim tahlillerim yapıldı doktorum istersen evine git sabah erkenden gelirsin dedi bende eve gittim gece evimde kaldim salı sabah 7 de hastaneye giriş yaptık bende aşırı bir korku hayatim da hic ameliyat olmadım panik korku heyecan merak hepsi bir arada o günde doktorumun 4 tane daha sezeryan ameliyatı var bekle Allah bekle bir türlü bana sıra gelmiyo bekledikçe stres oldum neyse 11 buçuğa doğru hadi dediler eşimle vedalastik asansör önünde ağlamamak için zor durdum kendim gidiyorum oğlumuz 'la geri gelicem bizi bekle dedim. Girdik ameliyathaneye gayet herkes relaks müzik çalıyo filan anestesi uzmanı geldi belimden iğneyi yaptı çok acımadı sonra uzandım doktorum geldi ve ameliyat başladı heyecandan kalbim duracak gibiydi sürekli birileri benim le konuşup sohbet etti sürekli sallandigimi hissettim ama hiç acı hissetmedim sonra bi ses ağlama sesi Allah im nasıl güzel bir duygu tarifi imkansız aldılar oğlumu temizlediler ama nasıl agliyo bana dediler oğlunu sana getiriyoruz kafanı saga cevir bi cevirdim baktım kuzum yanimda nasıl güzel nasıl tatlı sonra dediler biz onu götürüyoruz sende dikişler bitince yanına geleceksin sonra benim işlemlerim bitti o esnada yarı uyur gibiydim pek bişey hatırlamıyorum sonra dediler hadi seni oğluna götürüyoruz nasıl mutluyum gülerek çıktım ameliuathaneden odaya geldik eşim direk elimi tutup geçmiş olsun oğlumuz çok tatlı dedi evet biliyorum ben gördüm dedim ama kucağıma almak için nasıl sabırsızlanıyorum sonra beni yatağa aldılar hemen dedim oğlumu bana verin kucağıma aldim ama nasıl agliyorum salya sümük yok böyle bir duygu esim benden çok qgliuor hamileyken sorardım hep oğlumuzu görünce ağlar mısın diyr hayır dedi ama benden çok ağladı. Ilk emzirme tabi ki çok zor oldu çünkü hiç göğüs ucum yok dum düz göğüs ucu aldık onunla bir iki deneme yaptık masallah oğlumun emme refleksi çok kuvvetli çok güzel emiyor.Evettt gelelim zor kısımlara ameliyattan geldikten sonra bir iki saat çok güzeldi ama sonrasında çok çok agrım oldu resmen ağladım bas bas bağırdım beni kurtarın diye birde o esnada gelip karnıma bastırdılar öbür tarafa gittim geldim sanki bu işlemi iki üç kere yaptılar çok zor du. Ağrı kesici serum iğne derken ağrılarım bi kaç saate hafifledi sabah 11.48 de oğlum doğmuştu ben akşam 9 gibi falan ayaklandim ilk ayağa kalkmak zor değildi kimseye tutunmadan kendim kalktım ilk yürüyüşümü kendim kimseye tutunmadan yaptim sonra da zaten doğru dürüst oturmadım hep yurudum gece gazım cıktı sabah 'ta büyük idrarimi yaptim çok şükür . Evet benim doğum hikayemde böyle herşey bi yana anne olmak çok çok güzel muhteşem bir duygu şimdi hastanede yatıyoruz normal de dün çıkacaktık ama oğlum da sarılık biraz yüksek cıktı kontrol amaclı yatırdılar kuveze koydular ışık tedavisi yapiyolar bana da sadece emzirmek için getiriyolar onu çok özlüyorum bi an önce getirseler diyr yolunu gözlüyorum dua edin bir an önce çıkıp evimize gidelim oğlum sağlığına kavuşsun iste böyle kızlar çok uzun yazdim haa birde ultrasonda doktorum çok çok yanıldı 4 kilo civarında dediği oğlum 3.400 doğdu kendimi boşuna sezeryan olmuş gibi hissediyorum ama emin olamazdık tabi hayırlısı buymuş diyorum çok şükür sağ salim yavrumu kucağıma aldim ve 5 günlük oldu bile. Herkese hayırlı kolay doğumlar diliyorum süt için rezene çayını tavsiye ediyorum bende inanılmaz süt yaptı. Ameliyat sonrası da nescafe ve bol yürüyüş tavsiye ediyorum hepinizi öpüyorum hoscakalin... 16.10.2018 bende anne oldum.
PINARPEKER Nefesim74 gözünüz aydın diyelim canım. rabbim hayırlı uzun ömürler versin inşallah. yalnız neden okadar ağrınız oldu acaba merak ettim. olmayanlarda varda. sordunuz mu. sizde mesela spinal olmussunuz