hilalmami Merhabalar 25+2 haftalık hamileyim bugun devlete gittim şeker yüklemesi için baktıgında bebek ters duruyo büyük ihtimal sezaryan olur dedi. Doktor bile değilmiş asistanmış neyse sizin bebişler kaç haftadan sonra döndü
Eldgrn hilalmami 26+5 de dönmüş dedi doktorum ama doğuma kadar daha kaç kere daha döner dedi bir dahaki gidişimde tekrar bakicaz
Sumiire hilalmami ohoooo haftan daha küçük şekilden şekile girer daha 32 34 e kadar dönmesi beklenir sonrası doğum anında bile bekleyen var diyebilirim bazı bebekler dönermiş şimdiye kadar çevremde döndüğünü hiç görmesemde öyle diyorlar
hilalmami Eldgrn evet dogrusu o zaten degişik bi kızdı bebegin kafasında bişe gördüm dedi beni korkuttu sonra özele gittim olanları anlattım doktorda daha erken çok şekil değiştirir dedi dogum için erken dedi. Çok şükür kafasındada hiç bir sıkıntı yokmuş insanı korkutmaktan başka işe yaramıyolar
Elifffyusa Ben 28 de gittim oturuyo dönmemiş demişti 31 de gittim başı asagida kasıklarına baskı yapar demişti doktorum ve sezaryen doğum benm ikinci doğumum yani
Eldgrn hilalmami şükür doğrusunu demiş özeldeki takılma canım hele. Asistan ise hiç takma kafana İnsan morali bozmaktan başka birşey değil
Kadriyearslan 29 haftada doğum pozisyonundaydı 34 haftada makat gelişti 35 haftada tekrar doğum pozisyonundaydı bir sonraki randevum 37 de bakalım ne durumda 😂😂