visnelibrownie Hanımlar şeker yüklemesi konusunda düşünceleriniz neler yaptıran yaptırmış olan yada yaptırmak istemeyenler varmı ?
Kaderyas0327 visnelibrownie ben de yaptırdım senin gibi tedirgindim ama yaptırdım hiç bir sorun olmuyor yaptır bence
Nunu visnelibrownie canım ben bir diyetisyen olarak söyleyeyim kesinlikle yaptır gestasyonel diyabet diye bir şey var hiç olmayan alakasız kişilerde bile şeker çıkabiliyor gebeliği etkiliyor
Engineermom Ben 7. Haftamdayim aclik sekerim sinirda ciktigi icin yarin yukleyecekler. Doktorum guven bebegine bir zarari olmayacak dedi. Okuduklarim da o yonde ama erken yapmak hic istemiyorum ne yalan soyleyeyim ilerde vicdanim sizlamasin diye yaptiracagim.
visnelibrownie Nunu kaçıncı hafta da yapılıyor peki yüksek yada düşük olması durumunda ne gibi problemler oluyor bununla ilgili bir Bilgin varmı ?
Minikdunyam visnelibrownie yarın yaptıracağım görümcem yanımda yaptırdı bişey olmadı ama doğurdu sapasağlam millet yaptırma diyor anlamış değilim bebeğim 10 gün önde Dr yaptıralım gizli şeker olabilir dedi valla kafam karışık
Nunu visnelibrownie canım 21-25 haftalar arasında yapılıyor 😇 şeker problemi erken doğumlara tansiyona düşük ağırlıklı doğan bebeklere sevep olabiliyor
svmeybgl visnelibrownie ben yaptırdım aile geçmişimde ablamın 3 bebeğinde olmamasına rağmen , açlık tokluk hiç bir zaman şekerimde sıkıntı yoktu bende gebelik şekeri çıktı . Diyetteyim
Mervece30 Ben 25 haftadayım dün yaptırdım hiç tereddüt etmedim sonuçta olası risklere karşı tedbir almak için yapılıyor. İğrenç bişey ama sağlık için 🙈