LilithAura 32 haftaya girdik karnım çok rahatsız hissediyorum karnımda çok baskı hissediyorum otururken bile rahatsız oluyorum böyle resmen baskı yapıyor bunaltıyor beni Böyle olan var mı sizin nasıl geçiyor
ElifAkAc LilithAura 32+3 benim de aynı şekilde baskı var yumruk oturmuş gibi oluyor bazen. Uzanınca geçiyor benim ama geçmediği de oluyor
1aysekaplan LilithAura benim midem aciyor böyle gogsumun altına dokununca uyuşukluk var gibi acı bı değişik his var sizdede var mı o mide acisi
Flyy LilithAura Ben de hazırlamadım canımm ihtiyaçlarımı tamamlamadım çünkü ayın 15 i gelsin diye bekliyorum 😁
Hividarin LilithAura Al benden de o kadar 32+4 olduk bir yandan karnım bir yandan belim aşırı ağırıyor bir an önce doğurup vücudum rahatlasın istiyorum artık..
LilithAura Hividarin bel ağrısı için doktorum sıcak su torbası önerdi genelde gazdan kaynaklı bel ağrısı olurmuş Karnım çok rahatsız hissettiriyor otururken rahat oturamıyorum yatarken rahat yatamıyorum zorlanmaya başladım zaten eğilip çorabımı bile giyemiyorum
LilithAura Flyy benim her şey hazır sadece Şuan da annemlerde kalıyorum eşyalarım hep evde kaldı gidip hazırlamam gerekiyor 😅