Yelkovan1 Ayaklarım resmen fil ayağı gibi oldu önceden gündüzleri iner akşamları şişerdi şimdi gündüzleride şiş geziyorum ayakkabı giyemiyorum o derece şişti siz napıyosunuz bu şişlik için
HurremSultan Yelkovan1 kovaya sıcak su koydum ayağını yakmayacak kadar. O çok iyi geliyor canım. Denendi ve onaylandi😁
aysnrr_ Yelkovan1 ne çektim odemden doğurmadan geçmiyor ama. Son haftalar hep artıyor ayaklarını devamlı uzat sarkıtma
_Nur_1818 Benimde aynısı oluyor bir şey yapamıyorum malesef uzanıp ayaklarımı yükseğe koyuyorum iyi geliyor kan akışını hızlandırıyor
Yelkovan1 _Nur_1818 google soğuk su iyi geldiği yazıyo ayakları yükseğe tutun diyo deniyom ama banamısın demiyo napcam ben bu ayakla
cansualisa Yelkovan1 kuzum ben doğumdan snra ayaklarım fil gibi oluyor 2. Olcak inş cocugummm var ödem ilişki var ama ayaklarda suan bişi yok
Yelkovan1 Buseyvz7 ben çok fazla ödem topladım o kadarda su içiyorum ama vücut suyuda tuzuda tutuyor demekki napcamı şaşırdım
cansualisa Yelkovan1 kızımda bir şişti 5.gün ayağımın üstüne basamıyordum😀 bnm ödemim bile 20 gün snra yitmeye başladı hiç kilo bile verememiştim
Buseyvz7 Yelkovan1 benimde öyle canm bide 5 dakika bile ayakta kalsam ayaklarım kopacak gibi agrımaya baslıyo belimle birlikte son 2 bucuk ayım az daha sıkıcam dişimi ne yapalım bol bol dinlencez 😇
cansualisa Yelkovan1 28 kilo verdim doğumdan snra 7 ayda gitti hepsi oğlum da 12 kilo aldım 27 gün var doğumuma oda gider İnş😀
Yelkovan1 aysnrr_ evet özellikle sandalyede oturduğumda felaket şişiyo büyüklü evde yaşıyom anam nası uzatcamki illa derli toplu oturuyon
Birezene İlk gebeliğimde 28hafta gibi hatırlıyorum felaket şişmişti doğuma kadarda öyle gitti. 38den 41e çıktı ayaklarım. Doğuma 96 kg ile girdim 82 ile eve geldim ne kadar ödem vardı düşün artık😄