Selam kızlar suan hastanede yatıyorum 30+6 ile hastaneye geldim bel agrım ve yoğun şeffaf akıntım vardı rahim kısalıgı 21 çıktı doktor yatış verdi sabah tekrar bakıcaz dedi, sabah kendi doktorum muayene etti 18 kısalık çıktı yatışa devam dedi 31. Haftama girdim bugün hastanede 2. Gecem nst de sancı yok ama kasılmalarım ve bel agrım var hafifte idrar yolu enfeksiyonu ilaç içiyorum antibiyotik alıyorum damardan, serum alıyorum ciğer geliştirici yapıldı suanda mümkün oldukça ıcerde tutucaz bebeği dedi dr 45 cm boy 1850 suan kilosu ara ara kasılmalarım oluyor ama açılma yada su gelmesi yok henüz çok şükür bel agrım devam ediyor ancak, bu şekilde olup taburcu olan var mı serklaj yaparsak doğumu tetikleriz hafta olarak dedi ve yapmadı, yada 31. Haftada doğan prematüre bebekler nasıl oluyor çok sıkıntılı süreç mı dua ederseniz sevinirim 😭🙏