33 haftalık doğdu prematüre kuvezde suanda Tam 7 gün evvel boğaz argın başladı ıkı gün sonrada burun tıkanıklığı ve grıp çok şükür grıbım geçti sadece sesım kötü ve birazcık bogazım rahata edıcı ağrı değil ama bısey varmış gıbı çarşamba bebegımı emzırmeye başlamam gerek ki taburcu olsun bı kaç güne hafta sonu taburcu olması gerek bebegımın yanına gırsem 2 tane maske taksam sorun olurmu hafta sonu eve gelse ona bulasırmı çarşamba gidince hastalığın bulasıcılıgı geçmiş olur mu bır haftadır bebeği erteliyorum hemsıre başlamak gerek dedi