Tuntun melikeyldz_05 oğlumda bir kere bile midem bulanmadi. Şuan gebebiligimde cinsiyet ne bilmiyorum ama şimdiden 2 kilo verdim
Lavantakokusu64 melikeyldz_05 oğlumda daha kötü geçirdim 9 ay boyunca. şimdi kızıma hamileyim rahat geçiyor çok şükür
1Boncuk melikeyldz_05 bende bu hurefeye kandım. Ama kızım olacak. Ne bulantı oldu. Nede kız bebeklerde anne çirkinleşir vs de olmadı. Göbek daha büyük olur derlerdi kız çocukta oda olmadı yaniii tamamen bünyeden bünyeye değişiyor
Smylcn_ melikeyldz_05 Heosi hurafe 😀 Oğluma hamileyken de 9 ay bulantı yaşadım. Şimdi kızıma hamileyim 7. ayımdayım hala bulantı yaşıyorum 🥹
Hazl12dhgfj Oğlumda 4 ay boyunca çok bulantım vardı yemek kokusu vesayre hiç bir şeye tahamul edemezdim 4 aydan sonra biraz normalestim şimdi yine hamileyim cinsiyetini bilmiyorum dahada beter geçiyor malesef
Karman34 melikeyldz_05 değil canım benim 12 ila 18 hafta arası çok bulantım olmuştu hayırlısı ile oğlumu bekliyorum Allah’ın izniyle
Esra-06g melikeyldz_05 değil tabiki ben 18 haftalık oldum mahvoldum bulantıdan hala çıkarıyorum 🥺ve cinsiyeti erkek
Yasmnebe melikeyldz_05 kızım olacak bir kere bile midem bulanmadı. Tamamen hurafe cinsiyete değil yapıya gebeliğe bağlı bişey bence