Selinms Gebelikte bobrek agrisi yasayan var mi 14.haftamdayim ve normalde bobrek sorunu yasayan biri degilim ilk defa boyle bir agri hissediyorum iki tarafimdada sanki bel agrisi gibi ama daha cok yanlarda hissettigim bir agrim var