Lidia Kızlar son bir kaç akşamdır rahmim ağrıyo kasılıyo . Bebek baskı yapıyo sürekli sıkışık ve doluluk hissi var😬 2 hafta sonra nstye giricem bakalım ne çıkıcak 😬
Tugcelb Bende aynı durumdayım geçen hafta girdim birşey çıkmadı ama şimdi yan yatayım dedim karnımın altında taş var sanki mübarek, çok fena baskı hissediyorum artık
Lidia Ikra33 Çok erken değil aslında bu baskılar gittikçe artıcak o yüzden normal geldi bana haftanız