Anneyimanne 24 haftalik hamileyim canim benim gecen hafta kahveli akıntım oldu bekledim devam edicek mi diye 4 5 gun sonra ufak bi kanamam oldu cok korktum hemen doktorumu aradim agrin var mi dedi yok dedim bebek hareket ediyor mu dedi ediyoe dedim sabah gelirsin o zaman agrin olursa tekrar ararsin dedi. Kahve akıntıyı genelde.xok büyük sorun olarak görmüyorlar agrin yoksa bebegin hareket ediyorsa gidebilecek imkanin da yoksa bol bol dua et. Tabi gidebilsen cok daha iyi olurdu ama gecen hafta.boyle bi tecrubem oldu gidemiyorsan yapilcak bisey yok sabah erkenden gidersiniz eşinle