1Gunes Kızlar 28+3 hamileyim ve meme ucum ve kahve olan çevresi o kadar çok kaşınıyor ki kaşımaktan yırtasım geliyor. Sizde de böyle sıkıntılar var mı ? Nasıl geçecek kaşıntısı.
Btlklnc 1Gunes ben cok kasıdım keske yapmasaydım kırmızı kırmızı catlaklar oldu. Bide gögsümün kahverengı yerı kocaman olmaya basladı. Evlenmeden önce gögüs ucun pembeydı ne guzell :(
Sumiire 1Gunes bende doğum sonrası olmuştu hatta emzirirken dayanamıyordum bebekten ayırıp kaşıyordum ekstra bilgi daha vereyim emzirirken mutlaka yakınında su bulundur çöle düşmüş gibi bir su içme isteği geliyo insana 😅
Efruze14 Ben de 18 haftalığım bende de başladı ama çok fazla değil sadece kaşıyorum geçiyor yurtsak gibi olmuyor sürdüğüm yağdan diye düşündüm ama bilemedim
Aliyna Ben yağ sürüyorum ya da vitamin yağlarından iyi geliyor. Gümüş göğüs kapaklarını da çok öneriyolar ama henüz kullanmadım bakabilirsiin.
Edadp Canım bende 29 +2 haftaligim aynı durum bende de var bazen parcalayasim geliyor o derece kaşıntı ben badem yağı kullanıyorum o azaltıyor kaşıntısıni tavsiye ederim
1Gunes Btlklnc kız benim ki de pudra gibi açık renkti şimdi kapkara oldu ucu büyüdü çatladı kahverengi kısmı kalın deri olmuş garip yani.